Holidays come and holidays go,
Some in the summer and some in the snow.
Travelling to and travelling fro,
Out on a whim wherever the wind doth blow.
So pack up yer gear and tak a ride,
Hurry up, quick! or you’ll miss the tide.
Enjoy yersell to tell yer kin,
Cos’ they’ll be a wondering’ where ya bin.
Awa’ frae yer folks the heart will yearn,
Frae kith ‘n kin ‘n e’en tha’ bairn.
So gae alang noo and fret ye not,
Fer ye’ll be a while awae frae yer cot.
Enjoy the scenery and nature too,
Fer awae is such a beautiful view.
The locals are friendly wi’ there different ways,
Enjoy yer time made up of days.
‘N if yer like it ye can go there oft’,
To espy the scenery - with it’s corsets off.
We’re all born free ta’ tak a walk,
But where we tak’ it alters the talk.
Nabody need ken where ye are,
Alang a towpath or up on a scar.
Ye can go on a bus or in a car,
Or stick yer boots on ‘n walk to a star.
Follow a map or follow your heart’
Ye dinna need ta get back to the start.
But if hames where ye love
Donna mind ta turn aroon!
Charles McMullen's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Excursions by Charles McMullen )
- Reality: Warum Nicht, Dozie Wogu
- Magnificent Darkness, RoseAnn V. Shawiak
- The Clock Is Ticking, Kyle Schlicher
- Mystery, Naveed Khalid
- Silently Tiptoeing, RoseAnn V. Shawiak
- Man What Is He?, Joseph Skipsey
- Climbing Stairs, RoseAnn V. Shawiak
- Today I Thought About You, Kyle Schlicher
- المسير الطويل, مالك حداد
- To Be Inside You, Kyle Schlicher
Poem of the Day
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Invictus, William Ernest Henley
- Daffodils, William Wordsworth
- If, Rudyard Kipling
- Morning, Paul Laurence Dunbar
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- When Spring Goes By, Duncan Campbell Scott
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Heather Burns
(31 May 1819 - 26 March 1892)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(10 December 1830 – 15 May 1886)