Tonecht is th’ nicht ay Hogmanay;
Thes wabbit auld year canne noo stay.
Upon th’ hillside stands a lain croft;
Th’ lecht frae its windae invitin’ an’ soft.
Fowk ur gaitherin’ tae hear th’ bells;
They’re wishin’ thes year a fond farewell.
It is a time fur th’ givin’ ay special gifts,
Bein’ together an’ healin’ auld rifts.
At th’ ceilidh, folk jink an’ sin’ -
Waitin’ fur th’ parish bells tae rin’.
Canty an’ hopeful ur hoo th’ folk feel,
As they jink th’ traditional jigs an’ reels.
A minute tae midnecht, Hogmanay is near;
The clock strikes twal, a’ fowk all cheer.
Th’ bells, they rin’ it one lest time;
Folk join hans an’ sin’ Auld Lang Syne.
Despite th’ hoor bein’ sae late,
Fur their ‘first fit’, th’ revellers wait.
At th’ duir, thaur suin comes a knock,
An’ th’ duir frae inside is eagerly unlocked.
At th’ duir, stands a cheil mirk an’ tall -
Wishing a warm greetin’ tae a body an’ aw.
Tae th’ crofter, he noo hans a peat:
A traditional gift, providin’ some heat.
He also brings whisky - a Scotch single malt,
Some silver, some breed, some coal, an’ some salt.
Coal fur warmth, Salt fur flavoor, breed fur food,
Silver for gear, and whisky tae lift th’ muid.
Within th’ croft, there’s plenty ay cheer,
Noo ‘at Hogmanay is finally haur.
Angela Wybrow's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Hogmanay by Angela Wybrow )
- an act, Billie Lynn Minear
- engulfed in your flesh, Billie Lynn Minear
- recyclops, ramon lvdiaz
- Ideal or Real, immanuel santos
- clear as mud, Mandolyn ...
- Burma war, lee fones
- Nexus in open, hasmukh amathalal
- There are veins of gold embedded, Little Eagle McGowan
- Yours Desire for High Sky, Aftab Alam
- Oh, The Cautious Heart, Dorothy (Alves) Holmes
Poem of the Day
- Dreams, Langston Hughes
- Still I Rise, Maya Angelou
- Unity is Strength, S.D. TIWARI
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Fire and Ice, Robert Frost
- The Road Not Taken, Robert Frost
- The City Planners, Margaret Atwood
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- I, Too, Langston Hughes
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1927)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(31 May 1819 - 26 March 1892)