O Stately Stood the Baron's Ha'
Air - 'Widow, are ye waukin'.'
O stately stood the Baron's ha',
His lady fair as ony;
Her gracefu' mien was like a queen,
Her smile it dimpled bonnie.
The heir of a' the Baron's wealth,
A manly bairn was he,
O, and aye he'd rin, and play his lane,
Aneath the greenwood tree, O.
But wae, wae was that heavy maen,
Gaed thro' that castle ha', O,
When gloamin' cam', ae simmer's e'en,
Young Ronald was awa', O,
They sought him east, they sought him west,
Baith north and south they sought him, -
And noble was the offered boon
To them that wad ha'e brought him.
The lady pined, her cheek grew wan,
The wound was past a' curin',
The bowers whaur first she fostered him
Were past her heart's endurin'.
Her lovin' lord, wi' tender care,
Took her to wander far, O,
And the only thought e'er dried her e'e
Flew aboon the mornin' star, O.
Her feckless frame could little bide,
Slow turned the tardy wheels, O, -
They saw a nut-brown bonny boy,
Fast rinnin' at their heels, O.
'Stay, faither, mither, stay for me!
I'll never, never leave ye!
It wasna me that gaed awa,-
'Twas the gipsies took me frae ye.'
Now, tell wha may, their joy that day,
Wha ne'er thought joy to meet, O,
Fresh roses budded on her cheek,
And her smile it dimpled sweet, O.
Frae greenwood bowers and stately towers,
Nae mair they wandered far, O,
And their gratefu' lays, o' love and praise,
Flew aboon the mornin' star, O!
Carolina Oliphant's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (O Stately Stood the Baron's Ha' by Carolina Oliphant )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(7 May 1861 – 7 August 1941)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Percy Bysshe Shelley
(31 October 1795 – 23 February 1821)
(10 February 1970-)
- Daffodils, William Wordsworth
- Love, Sarah Flower Adams
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- The Road Not Taken, Robert Frost
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
- Jiske Dhun Par Duniya Nache, Kumar Vishwas
- If, Rudyard Kipling
- Still I Rise, Maya Angelou
- Broken Dreams 'A Divorce Story', Craig Mize
- Ek se silsile hain sab hijr ki rut bata .., Pirzada Qasim
Poem of the Day
- Who Are You?, Electric Lady
- Aunt Sally, hafiz qasim
- Autonecropolis, Leslie Philibert
- '' There's No Substitution '', bri mar
- Pessimist Vs. Optimist, Sujay Asukar
- In And Out Of Existence, Margaret Alice Second
- aChe HiLLy's Heal - oN thE hEELs oF eVeR.., sEaN nOrTh
- Pretty Eyes, Jack Abdallah
- The Heavy Thumb, Gouda Moon
- hope of hopes, Thampi KEE