The Complaint of Chaucer to his Purse
To yow, my purse, and to noon other wight
Complayne I, for ye be my lady dere!
I am so sory, now that ye been lyght;
For certes, but ye make me hevy chere,
Me were as leef be layd upon my bere;
For which unto your mercy thus I crye:
Beth hevy ageyn, or elles mot I dye!
Now voucheth sauf this day, or yt be nyght,
That I of yow the blisful soun may here,
Or see your colour lyk the sonne bryght,
That of yelownesse hadde never pere.
Ye be my lyf, ye be myn hertes stere,
Quene of comfort and of good companye:
Beth hevy ageyn, or elles moote I dye!
Now purse, that ben to me my lyves lyght
And saveour, as doun in this world here,
Out of this toune helpe me thurgh your myght,
Syn that ye wole nat ben my tresorere;
For I am shave as nye as any frere.
But yet I pray unto your curtesye:
Beth hevy agen, or elles moote I dye!
Lenvoy de Chaucer
O conquerour of Brutes Albyon,
Which that by lyne and free eleccion
Been verray kyng, this song to yow I sende;
And ye, that mowen alle oure harmes amende,
Have mynde upon my supplicacion!
Geoffrey Chaucer's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Complaint of Chaucer to his Purse by Geoffrey Chaucer )
- Willy to Jinny., Joseph Skipsey
- The Clock Is Ticking, Kyle Schlicher
- Mystery, Naveed Khalid
- Silently Tiptoeing, RoseAnn V. Shawiak
- Man What Is He?, Joseph Skipsey
- Climbing Stairs, RoseAnn V. Shawiak
- Today I Thought About You, Kyle Schlicher
- المسير الطويل, مالك حداد
- To Be Inside You, Kyle Schlicher
- You, Colin Ian Jeffery
Poem of the Day
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Invictus, William Ernest Henley
- Daffodils, William Wordsworth
- If, Rudyard Kipling
- Morning, Paul Laurence Dunbar
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- When Spring Goes By, Duncan Campbell Scott
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Heather Burns
(31 May 1819 - 26 March 1892)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(10 December 1830 – 15 May 1886)