novoti gcisakazi Calpurnia jiya
Why are you hurting me
You love me but i'm crying
You caring but i'm broken
You kind but i can't find your kindness.
Uhambo lwakho liwuvukuzile umphefumlo wam
Awukwazanga lumela uthando lwethu
Yhini ukundonakalisa emphefumlweni mntwanomntu
Awuzange ukhathale ngendlela endiziva ngayo
Kodwa uyazi ukuba uwonakalisile umphefumlo wam.
Ibinga ndingasitsho osofelweyo
Ibinga ndingasela kude kuphelingcinga
Andizange ndaxheleka umphefumlo ngoluhlobo
Ndibamba ngazibini kuwe mfana
Ngokuthi undophule umphemfulo ngalendlela
I wish you nothing but the best.
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Why are you hurting me by novoti gcisakazi Calpurnia jiya )
- how far can i go on?, fareeha ghafoor
- I came to you, Gert Strydom
- The days that are past, Gert Strydom
- When morning is BEST, Antonio Liao
- clear color, Howard MacDougall
- A festival...., PARTHA SARATHI PAUL
- A Young Boy, RoseAnn V. Shawiak
- GOD'S COMMAND, Tom Zart
- ages, Howard MacDougall
- Wellness doubt, Antonio Liao