Womanhod Wanton Ye Want
Womanhod wanton ye want.
Youre medelyng mastres is manerles.
Plente of yll of goodnes skant.
Ye rayll at ryot recheles.
To prayse youre porte it is nedeles.
For all your draffe yet and your dreggys.
As well borne as ye full oft-tyme beggys.
Why so koy and full of skorne.
Myne horse is sold I wene you say.
My new furryd gowne when it is worne.
Put vp youre purs ye shall non pay.
By Crede I trust to se the day.
As proud a pohen as ye sprede.
Of me and other ye may haue nede.
Though angelyk be youre smylyng.
Yet is youre tong an adders tayle.
Full lyke a Scorpyon styngyng.
All those by whom ye haue auayle.
Good mastres Anne there ye do shayle.
What prate ye praty pyggys-ny.
I truste to quyte you or I dy.
Youre key is mete for euery lok.
Youre key is commen & hangyth owte.
Youre key is redy we nede not knok.
Nor stand long wrestyng there-aboute.
Of youre doregate ye haue no doute.
But one thyng is that ye be lewde.
Holde youre tong now all be shrewde.
To mastres Anne that farly swete.
That wonnes at the key in temmys strete.
John Skelton's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Womanhod Wanton Ye Want by John Skelton )
- Hiking Limerick, Mr. Spock
- Ferguson?, Lawrence S. Pertillar
- Winter Sky, Spiritwind Wood
- I Want to Sing with Willie, Kim Barney
- Psalm 075, Forrest Hainline
- My Mother's Memory, Jessica Gabanyic
- 20 meters from the river Bollin, Mark Heathcote
- More, Waltz For Zizi
- words for hands, Bull Hawking
- Dreams and Memories, Poetic Lilly Emery
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- No Man Is An Island, John Donne
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Two Hearts Beat as One, Goodness Tchibueze
- Invictus, William Ernest Henley
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(26 April 1564 - 23 April 1616)