Ah Wanna Go Wi' Britney
Ah wanna go wi’ Britney, but Herself will nae let me.
She says if ah go wi’ Britney, that she’s gonna hit me.
Oh ah wanna go wi’ Britney, but my wife willnae let me
Oh no Oh me Oh my.
Ah think she’s in a muddle, and she jist needs a wee cuddle
Ah think I’m the man tae show her fun, but my wife willnae let me gie’ her one
Ah think she’s in a bit o’ a pickle, and needs a wee bit o’ slap’n'tickle
Ah wanna go wi’ Britney, But my wife willnae let me
She says if ah go wi’ Britney that she’ll throw me oot, and hit me.
Oh ah wanna go wi’ Britney but my wife willnae let me
Oh me, Oh my.
Ah’ll get ma leather troosers, and show her a’ the boozers
Ah’d even shave ma heid, but widnae touch the weed
Ah could dry all her tears, that poor lass Britney Spears
Ah jus’ wanna comfort the lass, but my wife will gie’ me a kick up ma ass
Oh ah wanna go wi’ Britney, but my wife willnae let me.
Ah wanna go wi’ Britney, but ma leathers dinae fit me
Oh ah wanna go wi Britney, just wan kiss, if she’ll let me
Oh ah wanna go wi’ Britney, but my wife said she’d hit me
Oh no, Oh me, Oh my.
A jist wanna comfort the wee lassie, ah think she’s awfy sassy
Ah luv that Britney Spears, fur her ah’d shave ma ears
Ah wanna go wi’ Britney, but my wife willnae let me
Ah wanna go wi’ Britney Spears, Ah’ve fancied her fur years’n'years
Ah wanna go wi’ Britney, but George W Bush willnae let me
Oh no, Oh, me, Oh my.
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Ah Wanna Go Wi' Britney by Gordon David )
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(January 30, 1935 – September 14, 1984)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(16 April 1918 – 27 February 2002)
(August 19, 1902 – May 19, 1971)
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Invictus, William Ernest Henley
- If, Rudyard Kipling
- Do Not Stand At My Grave And Weep, Mary Elizabeth Frye
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Touched by an Angel, Maya Angelou
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
Poem of the Day
- all the sun does is stare at my faults, Mandolyn ...
- If I seem, Rodney R. Cooper
- Mojo, Morgan Michaels
- The Tiny Beauty, Zoila T. Flores
- Christmas Tree Ornaments, Frank Avon
- Wasted Words, Kela LewisMorin
- the lights are still up, Bull Hawking
- Unclassified, Kela LewisMorin
- Someone Else, Kela LewisMorin
- Fortunate, Kela LewisMorin