Kind Robin Lo'es Me
Air - 'Kind Robin lo'es me.'
Robin is my ain gudeman,
Now match him, carlins, gin ye can,
For ilk ane whitest thinks her swan,
But kind Robin lo'es me.
To mak' my bast I'll e'en be bauld,
For Robin lo'ed me young and auld,
In simmer's heat, and winter's cauld,
My kind Robin lo'es me.
Robin he comes hame at e'en,
Wi' pleasure glancin' in his een;
He tells me a' he's heard and seen,
And syne how he lo'es me.
There's some ha'e land, and some ha'e gowd,
Mair wad ha'e them gin they cou'd,
But a' I wish o' warld's gude
Is Robin aye to lo'e me.
Carolina Oliphant's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Kind Robin Lo'es Me by Carolina Oliphant )
- The body of my Temple lays unswept;, David McLansky
- Feral Mother, Robert Rorabeck
- An Unborn Child, RoseAnn V. Shawiak
- Euthanasia of Airplanes, Robert Rorabeck
- Spindrels of Cornucopia, Robert Rorabeck
- it's the little things that make love big, Mandolyn ...
- Time Frozen, RoseAnn V. Shawiak
- Time To Crash, Michael McParland
- Poetry Delivers, Tirupathi Chandrupatla
- Near faint beneath golden limes, Mark Heathcote
Poem of the Day
- 04 Tongues Made Of Glass, Shaun Shane
- Still I Rise, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Dreams, Langston Hughes
- Let America be America Again, Langston Hughes
- Fire and Ice, Robert Frost
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- If, Rudyard Kipling
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
- Heather Burns
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(31 May 1819 - 26 March 1892)