The Forsaken Bride
O waly waly up the bank,
And waly waly down the brae,
And waly waly yon burn-side
Where I and my Love wont to gae!
I leant my back unto an aik,
I thought it was a trusty tree;
But first it bow'd, and syne it brak,
Sae my true Love did lichtly me.
O waly waly, but love be bonny
A little time while it is new;
But when 'tis auld, it waxeth cauld
And fades awa' like morning dew.
O wherefore should I busk my head?
Or wherefore should I kame my hair?
For my true Love has me forsook,
And says he'll never lo'e me mair.
Now Arthur-seat sall be my bed,
The sheets shall ne'er be prest by me,
Saint Anton's well sall be my drink,
Since my true Love has forsaken me.
Marti'mas wind, when wilt thou blaw
And shake the green leaves aff the tree?
O gentle Death, when wilt thou come?
For of my life I am wearïe.
'Tis not the frost that freezes fell,
Nor blawing snaw's inclemencie—
'Tis not sic cauld that makes me cry,
But my Love's heart grown cauld to me.
When we came in by Glasgow town
We were a comely sight to see;
My Love was clad in the black velvét,
And I mysell in cramasie.
But had I wist, before I kist,
That love had been sae ill to win,
I had lockt my heart in a case of gowd
And pinn'd it with a siller pin.
And oh, if my young babe were born,
And set upon the nurse's knee,
And I mysell were dead and gane,
And the green grass growing over me!
Anonymous Americas's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Forsaken Bride by Anonymous Americas )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(30 October 1885 – 1 November 1972)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
Henry David Thoreau
(12 July 1817 – 6 May 1862)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Daffodils, William Wordsworth
- A Minor Bird, Robert Frost
- Invictus, William Ernest Henley
- If, Rudyard Kipling
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- The Road Not Taken, Robert Frost
- The Moon, Henry David Thoreau
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Moonlit Night, Tu Fu
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
Poem of the Day
- खुदा मांग ले, Dr. Ravipal Bharshankar
- ओ घघरी, Dr. Ravipal Bharshankar
- nine times i tried to pinch his wink, Mandolyn ...
- आओ के सूरज को कैद करे, Dr. Ravipal Bharshankar
- शब्दों से अब बात न बनती, Dr. Ravipal Bharshankar
- Motherhouse, Leslie Philibert
- Self Reflecting, Marissa Wheeler
- तु ही तु अज़िज है, Dr. Ravipal Bharshankar
- वो मै ही तो हूँ, Dr. Ravipal Bharshankar
- वो मन की राणी, Dr. Ravipal Bharshankar