Anonymous Olde English
Waly, Waly, Love Be Bonny. A Scottish Song
O waly, waly up the bank,
And waly, waly down the brae,
And waly, waly yon burn side,
Where I and my love wer wont to gae.
I leant my back unto an aik,
I thought it was a trusty tree;
But first it bow'd, and syne it brak,
Sae my true love did lichtly me.
O waly, waly, gin love be bonny,
A little time while it is new;
But when its auld, it waxeth cauld,
And fades awa' like morning dew.
O wherefore shuld I busk my head?
Or wherefore shuld I kame my hair?
For my true love has me forsook,
And says he'll never loe me mair.
Now Arthur-Seat sall be my bed,
The sheets shall neir be fyl'd by me:
Saint Anton's well sall be my drink,
Since my true love has forsaken me.
Marti'mas wind, when wilt thou blaw,
And shake the green leaves aff the tree?
O gentle death, whan wilt thou cum?
For of my life I am wearie.
Tis not the frost that freezes fell,
Nor blawing snaws inclemencie;
'Tis not sic cauld that makes me cry,
But my loves heart grown cauld to me.
Whan we came in by Glasgowe town,
We were a comely sight to see;
My love was clad in black velvet,
And I my sell in cramasie.
But had I wist, before I kisst,
That love had been sae ill to win,
I had lockt my heart in a case of gowd,
And pinned it with a siller pin.
And, oh! if my young babe were born,
And set upon the nurses knee,
And I my sell were dead and gane!
For a maid again Ise never be.
Anonymous Olde English's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Waly, Waly, Love Be Bonny. A Scottish Song by Anonymous Olde English )
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
James Weldon Johnson
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Alone With Everybody, Charles Bukowski
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Still I Rise, Maya Angelou
- Invictus, William Ernest Henley
- Mother to Son, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Bluebird, Charles Bukowski
- A Smile To Remember, Charles Bukowski
Poem of the Day
- The death of all things, Nero CaroZiv
- A Tale of Two Handicapped Handyman, Tushar Ray
- Whispers Of Canal-Ghosts, Naveed Akram
- She Walks In Beauty, Luo Zhihai
- Is God both Interventionist and non-inte.., Merton Lee
- Fitina Mai Sand'a, Ibrahim Lawal Soro
- Grandma's Attic...(Prose), Frank James Ryan Jr...FjR
- Diana's Pool, Julyn Pride
- For My Pen, Ibrahim Lawal Soro
- Villanelle: When countries slaughter mai.., T (no first name) Wignesan