Fareweel, ye bughts
1. Fareweel, ye bughts, an' all your ewes,
An' fields whare bIoomin' heather grows;
Nae mair the sportin' lambs I'll see
Since my true love's forsaken me.
Nae mair I'll hear wi' pleasure sing
The cheerfu' lav'rock in the Spring,
But sad in grief now I maun mourn,
Far, far frae her, o'er Logan-burn.
2. Alas! nae mair we'll meetings keep
At bughts, whan herds ca' in their sheep;
Nae mair amang the threshes green
We'll row, where we hae aften been.
3. Nae mair for me , ye vi'lets blaw,
Or lilies whiter than the snaw;
Nae mair your pleasures I can bear,
While I am absent frae my dear.
4. I ken the cause of my hard fate;
In courtin' her I was too blate;
I never kiss'd my lass at a'
But when we met an' gaed awa'.
5. Oh could my tears again bring back
The days now past, I'd no' be slack
For ev'ry kiss she got before
I wad gie to her now a score.
6. O fortune I wad you favour me
In some snug corner her to see.
My heart I wad to her reveal,
An' in her arms my pardon seal.
James Thomson's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Fareweel, ye bughts by James Thomson )
- Sa hagupit ni Yolanda, nagkabuhol-buhol, Sonny San Juan, Jr.
- At Nights, Madrason writer
- Trajectorya ng masuyong hampas-lupa, Sonny San Juan, Jr.
- falling down a well, well, you pushed me, Mandolyn ...
- Indeed, george albot
- Poets, Do You Agree?, Sandra Feldman
- broad boy souffle, derrick foster
- PH: Nature: Canoeing The Mississippi - P.., Brian Johnston
- Steps Of Purpose, RoseAnn V. Shawiak
- Whispers Of Ancient Parables, RoseAnn V. Shawiak
Poem of the Day
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Fire and Ice, Robert Frost
- Still I Rise, Maya Angelou
- Nothing Gold Can Stay, Robert Frost
- Dreams, Langston Hughes
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Invictus, William Ernest Henley
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Sonnet I, Sir John Suckling
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
- Heather Burns