Scots, Wha Hae Wi' Wallace Bled
Scots, wha hae wi' Wallace bled,
Scots, wham Bruce has aften led,
Welcome to your gory bed,
Or to victory!
Now's the day, and now's the hour;
See the front o' battle lour,
See approach proud Edward's power—
Chains and slavery!
Wha will be a traitor-knave?
Wha can fill a coward's grave?
Wha sae base as be a slave?
Let him turn and flee!
Wha for Scotland's king and law
Freedom's sword will strongly draw,
Freeman stand or freeman fa',
Let him follow me!
By oppression's woes and pains,
By your sons in servile chains,
We will drain our dearest veins,
But they shall be free!
Lay the proud usurpers low!
Tyrants fall in ev'ry foe!
Liberty's in ev'ry blow!
Let us do or die!
Robert Burns's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Scots, Wha Hae Wi' Wallace Bled by Robert Burns )
The Road Not Taken
If You Forget Me
Still I Rise
Edgar Allan Poe
I Know Why The Caged Bird Sings
Stopping by Woods on a Snowy Evening
William Ernest Henley
Did you read them?
- Eternity Calls..., John Ugolo Umah
- To live is to, gajanan mishra
- When love fades and tolerance takes over., Lehlogonolo Phora
- In The Arms Of!, John Ugolo Umah
- A Senior Citizen, Pius Didier
- Beclouded, DEEPAK KUMAR PATTANAYAK
- Why I am taken as toy, noctiluca scintillans
- Let's smile, Nassy Fesharaki
- When I Die A Teacher, Pius Didier
- Family, Kolade Seun