An A.B.C. to the spiritualte
Awake ye gostely persones awake awake
Bothe preste pope bisshoppe & Cardinall.
Considre wisely what wayes that ye take
Daungerously beynge lyke to haue a fall.
Every where the mischefe of you all.
Ferre and nere breaketh oute very fast
Godde will nedes be revenged at the last.
Howe longe haue ye the worlde captyued
In sore bondage of mennes tradiciones?
Kynges and Emperoures ye haue depryued
Lewedly vsurpynge their chefe possessiones.
Muche misery ye make in all regiones.
Nowe youre fraudes almoste at the latter cast
Of godde sore to be revenged at the last.
Poore people to oppresse ye haue no shame
O wakynge for feare of your doubble tyranny.
Rightfull iustice ye haue put out of frame
Sekynge the lust of youre godde the belly.
Therfore I dare you boldely certifye.
Very litle though ye be therof a gast
Yet god will be revenged ar the last.
William Barlow's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (An A.B.C. to the spiritualte by William Barlow )
- Diwali for the dead, Saheb Mohapatra
- DIWALI (Never have I seen.....), Saheb Mohapatra
- Waiting On The Mayflower, Evie Shockley
- All the time, Cee Bea
- Friend in the Desert, michael walkerjohn
- O men, worship Kali, gajanan mishra
- Pantoum: Landing, 1976, Evie Shockley
- To Voice Anew so Listen, michael walkerjohn
- On New Year's Eve, Evie Shockley
- Lifeline, Evie Shockley
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- All the World's a Stage, William Shakespeare
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Fire and Ice, Robert Frost
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Daffodils, William Wordsworth
- If, Rudyard Kipling
- A Drinking Song, William Butler Yeats
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
- Heather Burns
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(1886 - 1967)