SUMER is icumen in,
Lhude sing cuccu!
Groweth sed, and bloweth med,
And springth the wude nu--
Awe bleteth after lomb,
Lhouth after calve cu;
Bulluc sterteth, bucke verteth,
Murie sing cuccu!
Cuccu, cuccu, well singes thu, cuccu:
Ne swike thu naver nu;
Sing cuccu, nu, sing cuccu,
Sing cuccu, sing cuccu, nu!
Anonymous's Other Poems
Read poems about / on: song
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Cuckoo Song by Anonymous )
(4 April 1928 - 28 May 2014)
- Christina Georgina Rossetti
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
(30 December 1865 – 18 January 1936)
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Invictus, William Ernest Henley
- Daffodils, William Wordsworth
- Still I Rise, Maya Angelou
- If, Rudyard Kipling
- Moonlit Night, Tu Fu
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- The Angler's Ballad, Charles Cotton
- Dreams, Langston Hughes
Poem of the Day
- UNKNOWN, Fatima Obaid
- My Fight, Rusty (Ed) Gibson
- Remembering Poem, Kyle Schlicher
- In HIm Alone, david kush
- Irony of the world., Gangadharan nair Pulingat..
- Don't Cry, Kyle Schlicher
- My Life Once Used To Be, Kelly Shanks
- Surveillance., Gangadharan nair Pulingat..
- A Blunt and Unskilled Indian English Po.., Pranab K. Chakraborty
- In any cold Winter, MOHAMMAD SKATI