The Bonnie House o' Airlie
IT fell on a day, and a bonnie simmer day,
When green grew aits and barley,
That there fell out a great dispute
Between Argyll and Airlie.
Argyll has raised an hunder men,
An hunder harness'd rarely,
And he 's awa' by the back of Dunkell,
To plunder the castle of Airlie.
Lady Ogilvie looks o'er her bower-window,
And O but she looks warely!
And there she spied the great Argyll,
Come to plunder the bonnie house of Airlie.
'Come down, come down, my Lady Ogilvie,
Come down and kiss me fairly:'
'O I winna kiss the fause Argyll,
If he shouldna leave a standing stane in Airlie.'
He hath taken her by the left shoulder,
Says, 'Dame, where lies thy dowry?'
'O it 's east and west yon wan water side,
And it 's down by the banks of the Airlie.'
They hae sought it up, they hae sought it down,
They hae sought it maist severely,
Till they fand it in the fair plum-tree
That shines on the bowling-green of Airlie.
He hath taken her by the middle sae small,
And O but she grat sairly!
And laid her down by the bonnie burn-side,
Til they plunder'd the castle of Airlie.
'Gif my gude lord war here this night,
As he is with King Charlie,
Neither you, nor ony ither Scottish lord,
Durst avow to the plundering of Airlie.
'Gif my gude lord war now at hame,
As he is with his king,
There durst nae a Campbell in a' Argyll
Set fit on Airlie green.
'Then bonnie sons I have borne unto him,
The eleventh ne'er saw his daddy;
But though I had an hunder mair,
I'd gie them a' to King Charlie!'
Anonymous's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Bonnie House o' Airlie by Anonymous )
- Towards Air Which Is So Free, Rohit Sapra
- Midnight Blue, Charles Hancock
- Villanelle: Even childhood teenage nurtu.., T (no first name) Wignesan
- Conversation between Two Dead Bodies, Md. Ziaul Haque
- This World is Full of Beauty, Gerald Massey
- Let's Get Wet in Moonlight, Md. Ziaul Haque
- Inner Sacrifice, Md. Ziaul Haque
- Tribute to a Writer, Md. Ziaul Haque
- For Touching You Once, Md. Ziaul Haque
- Be Mine Forever, Md. Ziaul Haque
Poem of the Day
- My Retreat, Jose Rizal
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- If, Rudyard Kipling
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Talking Turkeys!, Benjamin Zephaniah
- Still I Rise, Maya Angelou
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- A Thanksgiving Wish To You My Love, Thad Wilk
- Invictus, William Ernest Henley
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
Harivansh Rai Bachchan
(27 November 1907 – 18 January 2003)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(16 August 1920 – 9 March 1994)