The Forsaken Bride
O waly waly up the bank,
And waly waly down the brae,
And waly waly yon burn-side
Where I and my Love wont to gae!
I leant my back unto an aik,
I thought it was a trusty tree;
But first it bow'd, and syne it brak,
Sae my true Love did lichtly me.
O waly waly, but love be bonny
A little time while it is new;
But when 'tis auld, it waxeth cauld
And fades awa' like morning dew.
O wherefore should I busk my head?
Or wherefore should I kame my hair?
For my true Love has me forsook,
And says he'll never lo'e me mair.
Now Arthur-seat sall be my bed,
The sheets shall ne'er be prest by me,
Saint Anton's well sall be my drink,
Since my true Love has forsaken me.
Marti'mas wind, when wilt thou blaw
And shake the green leaves aff the tree?
O gentle Death, when wilt thou come?
For of my life I am wearïe.
'Tis not the frost that freezes fell,
Nor blawing snaw's inclemencie—
'Tis not sic cauld that makes me cry,
But my Love's heart grown cauld to me.
When we came in by Glasgow town
We were a comely sight to see;
My Love was clad in the black velvét,
And I mysell in cramasie.
But had I wist, before I kist,
That love had been sae ill to win,
I had lockt my heart in a case of gowd
And pinn'd it with a siller pin.
And oh, if my young babe were born,
And set upon the nurse's knee,
And I mysell were dead and gane,
And the green grass growing over me!
Anonymous's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (The Forsaken Bride by Anonymous )
- The burying of the Ant, Emmanuel George Cefai
- You will attempt I will test., Emmanuel George Cefai
- The cocks by mid-night Called., Emmanuel George Cefai
- Run of the Ages, Emmanuel George Cefai
- White Freshness, Emmanuel George Cefai
- Round the land, Emmanuel George Cefai
- The Bonie Lass of Albany, Robert Burns
- In the waters Beauty glides, Emmanuel George Cefai
- Song of the morn, Emmanuel George Cefai
- Star That Overstepped Boundaries, Emmanuel George Cefai
Poem of the Day
- Daffodils, William Wordsworth
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Do Not Go Gentle Into That Good Night, Dylan Thomas
- The Frog and The Nightingale, Vikram Seth
- All the World's a Stage, William Shakespeare
- Fire and Ice, Robert Frost
- No Man Is An Island, John Donne
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(27 October 1914 – 9 November 1953)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(26 April 1564 - 23 April 1616)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(20 June 1952 -)