Contemporary words hath I evaded,
Sweared to swear thine,
Fo' the respect o' thee faded,
Throwed me, e'ry words o' fame thou lied,
Only for t'se blasphemious plight,
Curious cherishity o' mine birth hath taken,
Quiet blade o' thy palm, hath rest broken,
Unrelated bloods' related as blood,
Mates, masked t'en thy hath brought me to cut,
Tranquil drops o' life, heat kisseth, fast flow'th,
Taste o' t'se machetes, my body tast'th,
Final screams 'n my mouth, silence stuff'th,
Drops o' my own blood t'en blind'th me,
Lips o' thy blade seal my n'ck with t'at kiss,
Final beats o' my heart 'n thy hand pumpeth,
Mysterious reas'n attract'th my death.
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Comments about this poem (Death: V by Awsaaf Ali )
The Road Not Taken
If You Forget Me
Still I Rise
Edgar Allan Poe
Stopping by Woods on a Snowy Evening
I Know Why The Caged Bird Sings
William Ernest Henley
- Capitalistic Perceived Important People, Terence G. Craddock
- here's an itty bitty bite, Mandolyn ...
- Remember Me (Dedicated 2 those that have.., Enyinwa Okechukwu Enyinwa
- school lunch woes and whoa it's healthy!, Mandolyn ...
- lack of caffeine means this, Mandolyn ...
- Happy Birthday Son, Rowina M Mallick
- Why Do Turtles Cross The Road?, Darlene Walsh
- Distress, Nick Kler
- To Be A Poet Traced Stepping Stones, Terence G. Craddock
- Where Are The People Who Say They Love, Lawrence S. Pertillar