Ghazal-Ajnabi Se They
Woyese to hum mile na kahin, ajnabi se they,
Rishte na jane kaise kahan ke kabhi ke they.
Dekha jo unko aankhon ne chupke se keya kaha,
Alam ajeeb dil pe mere bebasi ke they.
Majboor kar ke jane kahan ja ke chup gaye,
Andaz badalon se dhanki roshni se they.
Who din bhi kaise din they ke unke liye mere,
Asar thore thore se deewangi ke they.
Mujhko pata chala hi nahin le gaye woh dil,
Dil ke irade unse zara dillagi ke they.
Thori si cher char per roothe they kistarah,
Andaz thore thore zara berukhi se they.
Ghusse ki chadar orhkar kab tak chupao ge,
Honton ke zaviey to tumhare hansi ke they.
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Poet's Notes about The Poem
Comments about this poem (Ghazal-Ajnabi Se They by Akhtar Jawad )
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(28 November 1757 – 12 August 1827)
(16 August 1920 – 9 March 1994)
(30 December 1865 – 18 January 1936)
(August 19, 1902 – May 19, 1971)
- Still I Rise, Maya Angelou
- If, Rudyard Kipling
- Stopping by Woods on a Snowy Evening, Robert Frost
- The Road Not Taken, Robert Frost
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- A Dream Within A Dream, Edgar Allan Poe
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Invictus, William Ernest Henley
- Do Not Stand At My Grave And Weep, Mary Elizabeth Frye
Poem of the Day
- In the Span of Life, R B Seals
- Controlling The Narrative, Lawrence S. Pertillar
- Hallucinated, Lawrence S. Pertillar
- Livng In Fear To Live Life, Lawrence S. Pertillar
- Dil Jeetney Ki Khatir (Being Inspired By.., Akhtar Jawad
- Hershey, Nero CaroZiv
- Tired 2, Michael P. McParland
- Happiness Returns, Tirupathi Chandrupatla
- Poetry I Adore, Tirupathi Chandrupatla
- Monkeys in City, Tirupathi Chandrupatla