Ghazal-Woh Jo Bas PeyareTthey Ab Peyar Hhuwe Jate Hain
Aur hain koi jo sarshar huwe jate hain,
Hum to bas yun hi gunahgar huwe jate hain.
Bebasihaye muhabbat ke mile gham jinse,
Wohi monis wohi gham khawar huwe jate hain.
Irtaqa ishq ka keya jane khilae keya gul,
Wo jo bas peyare they ab peyar huwe jate hain.
Tumne acha na kiya meri tamanna keyun ki,
Aaj hum apne talabgar huwey jate hain.
Jism ke ghao to bhar sakte hain lekin aiy dost,
Rooh ke zakhm giranbar huwe jate hain.
Jan aur dil tabahi to koi cheez na thi,
Apne afkar bhi beemar huwe jate hain,
Itni arzan to nahin jins-e-muhabbat yaro,
Lo yeh Akhtar bhi khareedar huwe jate hain.
Akhtar Jawad's Other Poems
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
Poet's Notes about The Poem
Comments about this poem (Ghazal-Woh Jo Bas PeyareTthey Ab Peyar Hhuwe Jate Hain by Akhtar Jawad )
Did you read them?
- I am here to help you, gajanan mishra
- Father, gajanan mishra
- Within The Forest, Brianna SaurusRex
- The Beatles in Auckland, michael walker
- Gandhi, gajanan mishra
- Keep Up, Lawrence S. Pertillar
- You, Jose Orozco
- In my heart - you are, gajanan mishra
- 9 August 2014, Shri R Brahma
- 2 August 2014, Shri R Brahma
Poem of the Day
- Still I Rise, Maya Angelou
- The Road Not Taken, Robert Frost
- I Know Why The Caged Bird Sings, Maya Angelou
- Phenomenal Woman, Maya Angelou
- Dreams, Langston Hughes
- Nothing Gold Can Stay, Robert Frost
- If You Forget Me, Pablo Neruda
- Annabel Lee, Edgar Allan Poe
- Fire and Ice, Robert Frost
- If, Rudyard Kipling
(March 26, 1874 – January 29, 1963)
(4 April 1928 - 28 May 2014)
(12 July 1904 – 23 September 1973)
(1 February 1902 – 22 May 1967)
Edgar Allan Poe
(19 January 1809 - 7 October 1849)
(10 December 1830 – 15 May 1886)
- Heather Burns
(c. 600 BCE)
(31 May 1819 - 26 March 1892)
Udiah (witness to Yah)