Versified Note To Dr. Mackenzie, Mauchline - Poem by Robert Burns
FRIDAY first's the day appointed
By the Right Worshipful anointed,
To hold our grand procession;
To get a blad o' Johnie's morals,
And taste a swatch o' Manson's barrels
I' the way of our profession.
The Master and the Brotherhood
Would a' be glad to see you;
For me I would be mair than proud
To share the mercies wi' you.
If Death, then, wi' skaith, then,
Some mortal heart is hechtin,
Inform him, and storm him,
That Saturday you'll fecht him.
Comments about Versified Note To Dr. Mackenzie, Mauchline by Robert Burns
Read this poem in other languages
This poem has not been translated into any other language yet.
- Still I RiseMaya Angelou
- The Road Not TakenRobert Frost
- If You Forget MePablo Neruda
- DreamsLangston Hughes
- Annabel LeeEdgar Allan Poe
- Stopping By Woods On A Snowy EveningRobert Frost
- IfRudyard Kipling
- Do Not Stand At My Grave And WeepMary Elizabeth Frye
- TelevisionRoald Dahl
- I Do Not Love You Except Because I Love YouPablo Neruda