Daagh Dehlvi Poems
- Ghazal 2 arazu hai vafa kare koi ji na chahe to kya kare ...
- Ghazal 5 gazab kiya, tere vade pe aitabar kiya tamam rat ...
- Ghazal 13 tumhare khat main naya ik salam kis ka tha na tha...
- Ghazal 3 Ajab apna hal hota jo visal-e-yar hota kabhi jan ...
- Ghazal 1 (English Tranlation) You've an objection to come [to...
- Ghazal 11 ranj ki jab guftagu hone lagi ap se tum tum se tu...
- Ghazal 9 phire rah se vo yahan ate ate ajal meri rahi tu ...
Nawab Mirza Khan, commonly known as Daagh Dehlvi was an outstanding Mughal poet famous for his Urdu ghazals and belonged to the Delhi school of Urdu poetry. He wrote poems and ghazals under the takhallus (Urdu word for nom de plume) 'Daagh Dehlvi' (the meanings of 'Daagh', an Urdu noun, include stain, grief and taint while 'Dehlvi' means belonging to or from Delhi).
He lost his father at the age of six and was brought up by his stepfather, Mirza Muhammad Fakhroo, who was heir to Bahadur Shah Zafar, the last Mughal Emperor. On Fakhroo's death in 1865, Daagh left Delhi for Rampur where he went into government service and lived comfortably for 24 years. There ... more »
Click here to add this poet to your My Favorite Poets.
Comments about Daagh Dehlvi
arazu hai vafa kare koi
ji na chahe to kya kare koi
gar marz ho dava kare koi
marne vale ka kya kare koi
koste hain jale hue kya kya
apne haq main dua kare koi
un se sab apni apni kahte hain
mera matalab ada kare koi
tum sarapa ho surat-e-tasvir
tum se phir bat kya kare koi
jis main lakhon baras ki huren hon
aisi jannat ko kya kare koi