Sizwe A Zungu
Sizwe A Zungu Poems
- Egumbini Labagulela Ukufa! Uhlonze ihlokozi wazixhuma kulona,...
- Lelo Phunga Lamakha! Kuyawududuza umoya wami, Lapho ngizwa ...
- Now That You Know! I've told you how I feel. I've shown you ...
- Ngithande! Ngidwanguze ngathubeleza lutho, Bengimagange ...
- Ungangidangalisi Vemvane Lwami Ungangidangalisi vemvane lami,...
- Mhla Ngifika Kuwe! Mhla ngifika kuwe, ngilindel' ungange, ...
- Love Me! I walked blindly weaving in and out but all in vain,...
USizwe A. Zungu uzalwe ngonyaka ka-1989 kuNdasa 18. Ungowalaphaya eNewcastle esigodini saseDicks. Uzalwa nguMusawenkosi Charles Zungu noLettie Velephi Zungu. OkaZungu ufunde emabangeni aphansi endaweni yaseMaduladula eNquthu, wadlulela eHlubi High School nalapho enze khona umatikul’etsheni ngonyaka ka-2007. USizwe uselubonakalisile uthando emibhalweni yesiZulu. Ezinye izindaba zakhe ezimfishane ... more »
Click here to add this poet to your My Favorite Poets.
Comments about Sizwe A Zungu
I walked blindly weaving in and out but all in vain,
I was eager and restless,
Walking around the people of the world,
I thought I'll find you waiting,
In place where there is no hunger.
Just asking for your love price,
The abundance of your love,
They say you have taken your paraphernalia and left,
You left message that you're not coming back!
I will write you a letter hopefully it find you,
Find you still wearing beads of happiness,
And read it singing the song of love
Surely you'll sing my poems
Sing and singing,
The song which ...